Rezerwacja » Zasady rezerwacji
1. Przed kontaktem warto zapoznać się ze stanem rezerwacji pod linkiem [TERMINARZ]
2. Rezerwacji noclegów można dokonać:
- poprzez [SYSTEM REZERWACJI on-line]
- z wykorzystaniem Formularza zapytania
- wysyłając zapytanie na e-mail: lagowski@susiec.com.pl,
- dzwoniąc na tel. +48 606-456-125, 602-593-450 lub +48 84 665-49-57,
3. Uwaga!
- Ceny za pokój zależą od okresu, długości pobytu i ilości zameldowanych w nim osób. Nie mają na nie wpływu wielkość pokoju.
- Ceny noclegów obowiązują z dnia, w którym dokonano rezerwacji.
- W okresie zimowym wynajmujemy pokoje na min. 2 doby z rezerwacją dokonaną co najmniej na 2 doby przed przyjazdem.
- W okresie wakacji system rezerwacji on-line nie zawsze pozwala na rezerwację dowolnie wybranego terminu. W takim przypadku konieczny jest kontakt bezpośredni w celu zarezerwowania wybranego terminu lub zaproponowania możliwie zbliżonego.
4. Po uzyskaniu potwierdzenia wstępnej rezerwacji, przedpłatę w formie zadatku w wysokości 30% kosztów całego pobytu należy wysłać na konto:
Łagowski Krzysztof,
ul. Tomaszowska 21A, 22-672 Susiec,
84 1240 2005 1111 0010 0624 6061
z dopiskiem w tytule: imię i nazwisko osoby rezerwującej ... , zadatek na pobyt od ... (data przyjazdu) , do ... (data wyjazdu) .
5. Czas oczekiwania na przekazanie zadatku na konto wynosi:
- 4 doby, gdy czas od zgłoszenia do przyjazdu wynosi co najmniej 7 dni.
- Gdy do przyjazdu pozostaje mniej niż 7 dni, wpłata winna być dokonana w dniu zgłoszenia rezerwacji.
- W przypadkach szczególnych, za obopólną zgodą temin wpłaty może być wydłużony lub rozłożony na 2 raty.
6. W momencie wpływu pieniędzy na konto rezerwacja jest zatwierdzona. Brak środków w ustalonym terminie powoduje anulowanie rezerwacji.
7. O wpływie zadatku na nasze konto i zatwierdzeniu rezerwacji informujemy SMS-em.
8. W dniu przyjazdu pobieramy pozostałą kwotę za cały zarezerwowany okres pobytu.
9. Nasz obiekt nie jest płatnikiem podatku VAT i ze względu na formę działalności wystawiamy rachunki tylko na osoby fizyczne.
10. W przypadku anulowania rezerwacji obiekt proponuje ustalenie innego terminu z zaliczeniem zadatku. Przy braku porozumienia obiekt zwraca:
- 100% zdatku, przy zgłoszeniu anulowania rezerwacji na min. 60 dni przed wyznaczonym terminem przyjazdu,
- 50% zadatku, przy zgłoszeniu w okresie 30-59 dni przed wyznaczonym terminem przyjazdu,
- przy zgłoszeniu w okresie krótszym niż 30 dni przed wyznaczonym terminem przyjazdu, obiekt może zatrzymać zadatek lub za zgodą obydwu stron uznać go na poczet pobytu w innym terminie.
11. W przypadku rezygnacji z pobytu w trakcie zarezerwowanego terminu, obiekt może zatrzymać całą, opłaconą kwotę za pobyt. Przy porozumieniu stron, obiekt może uznać niewykorzystaną kwotę, na poczet pobytu w innym, ustalonym przez obydwie strony terminie lub zwrócić 50% niewykorzystanej kwoty.
12. W przypadku odwołania rezerwacji przypadającej na okres wprowadzonych obostrzeń związanych z pandemią COVID–19, wpłacony zadatek będzie uznany na poczet innego, dostępnego i uzgodnionego pomiędzy stronami terminu, a w przypadku braku porozumienia zostanie on w całości zwrócony rezerwującemu.